Vi servicerer og bistår danske udstillere og besøgende, og har gjort det i mere end 55 år med stor grundighed, kompetence og succes.
Vi sætter kundens ønsker i fokus og lægger en ære i, at kunden skal føle sig tryg ved vores service.
Vi har værktøjerne, netværket og ideerne, der gør vores udstillere og besøgende tilfredse.
Vi kan hjælpe den uerfarne besøgende med vores viden og referencer til gode rejsemuligheder, hotelbooking, restauranter mv.
Førstegangsudstilleren kan være sikker på, at vi laver en grundig analyse af virksomheden og dens produkter, og herefter finder vi en egnet messe i vores portefølje, der måtte matche virksomhedens krav og produkter og ønsker til koncept og type af internationale indkøbere.
Vi markedsfører messerne overfor hele den danske fagpresse via sociale medier, pressemeddelelser, annoncekampagner og pressekonferencer.
Vi har tæt kontakt til det danske erhvervsliv, der ligeså har fokus på det store potentiale i at eksportere til hele verden.
Vi samarbejder med brancheforeninger, når deres medlemmer søger ud på eksportmarkederne via vores messer.
Vi bistår danske gruppestande, ofte i samarbejde med de danske repræsentationer i udlandet ligesom vi foranlediger fremskaffelse af materiale fra The Trade Council, så der kan søges om tilskud til disse eksportfremstød.
Kort sagt er vi garant for, at den besøgende eller udstilleren får en god og professionel service.
Vort kontor er centralt beliggende på Rådhusvej 2 i Charlottenlund med gode parkeringsforhold foran kontoret og vi ligger overfor Charlottenlund S-togstation.